Popis
Třídnictví jako vztah je online program pro třídní vyučující, který nabízí čtyři navazující interaktivní setkání v průběhu dvou měsíců. Cílem je podpořit vyučující v jejich roli, rozvíjet schopnost pečovat o duševní zdraví sebe i žáků a žákyň, a poskytnout prostor pro sdílení zkušeností. Společně se zaměříme na vnímání potřeb třídy, budování vztahů třídní–třída a bezpečné začleňování aktivit do hodin prostřednictvím tzv. „třídnických minutek“. Vyučující získají praktické tipy, které mohou ihned vyzkoušet, a zároveň se seznámí s možností intervize – nácvikem si vyzkouší její průběh a zjistí, jak ji zapojit do své praxe. Každé setkání nabídne reflexi předešlých aktivit, inspiraci pro strukturu třídnické hodiny a techniky skupinové diskuze. Program je veden lektorskou dvojicí, probíhá online v menší skupině do 12 účastníků a účastnic, každé setkání trvá dvě hodiny.